Dostawy leków dla mieszkańców DPS oraz innych leków z odpłatnością 100% na okres od 01.01.2023- 30.06.2023
Wysocko, 21.11.2022 r.
Znak Sprawy
DPS.AG1.271.4.2022
Poz. 3
Zapytanie ofertowe
I. Zamawiający
Dom Pomocy Społecznej w Wysocku,
Wysocko 2, 37-543 Laszki
wysockdps1@domypomocy.pl
tel. 16 628 53 57
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa leków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wysocku, tj. leków refundowanych oraz innych z odpłatnością 100% .na okres od 1 stycznia do 30 czerwca 2023 roku
III. Warunki realizacji zamówienia
wykaz leków stanowiący podstawę do oceny ofert zawiera formularz cenowy leków z odpłatnością 100% stanowiący integralną część zapytania ofertowego /załącznik nr 2/.
załącznik 2a- stanowi zestawienie leków refundowanych , które mogą występować w zamówieniach, Wykonawca, który zaoferuje najkorzystniejszą ofertę, będzie zobowiązany do wypełnienia tego załącznika wraz ze wszystkimi cenami odpłatnościowymi tj. ceny bezpłatne, na ryczałt, 30%, 50% w celu sprawdzania zgodności cen leków refundowanych z fakturą.
dostawa leków do Domu Pomocy Społecznej w Wysocku odbywa się nieodpłatnie transportem wykonawcy ,
oferowane leki winny być dopuszczone do stosowania na rynku polskim i posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia.
wykonawca zapewni dostawę leków recepturowych i leków refundowanych oraz leków 100% opłacanych w całości przez mieszkańca zgodnie z potrzebami wynikającymi z decyzji lekarza.
wykonawca zobowiązany jest do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją, opisem zawierającym wskazania producenta co do właściwości przedmiotu zamówienia, zasad bezpieczeństwa użytkowania i terminu ważności. Wymagania te muszą znajdować się na/lub w opakowaniu w formie ulotki, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
wykonawca jest zobowiązany na każde pisemne żądanie zamawiającego niezwłocznie dostarczyć świadectwa dopuszczenia wyrobu do stosowania na rynku polskim w zakresie przedmiotu zamówienia.
termin ważności oferowanych produktów nie może być krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy.
wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wybranego asortymentu wg zamówienia złożonego przez zamawiającego, określającego ilość oraz termin realizacji. Dostawa leków odbywać się będzie etapowo na podstawie skanów recept lub kodów.
wykonawca zobowiązuje się do:
• realizacji zamówienia na podstawie kodów recept lub skanów recept i przywiezieniu leków w tym samym dniu, wraz z wystawioną fakturą.
• W przypadku wystąpienia nieprzewidzianego zapotrzebowania na leki w dni wolne od pracy, tj. soboty, niedziele i święta lub w sytuacji wymagającej nagłego podania leku, zamawiający złoży zamówienie telefonicznie, a wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia w terminie nie przekraczającym 4 godzin, licząc od chwili złożenia zamówienia.
• wykonawca ma obowiązek poinformowania zamawiającego o istnieniu tańszego " zamiennika" leku. Zamawiający może sam życzyć sobie dostarczenia "zamiennika" pomimo wskazanego na recepcie innego leku., nie może tego leku zamienić sam Wykonawca
• w przypadku zaprzestania lub braku produkcji danego preparatu w okresie trwania umowy wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie o tym fakcie zawiadomić Zamawiającego.
IV. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: od 01.01.2023 r. do 30.06.2023 r.
V. Miejsce oraz termin składania ofert
Oferta powinna być przesłana za pośrednictwem poczty, kuriera lub dostarczona osobiście na adres: Dom Pomocy Społecznej w Wysocku, 37-543 Laszki, z dopiskiem Oferta na dostawę leków dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Wysocku na 2023 rok- I półrocze " do dnia 30.11.2022 r. do godziny 10.00
VI. Kryteria wyboru Wykonawcy-dokonywane będą na podstawie kryterium oceny którymi są:
- cena - waga kryterium 70%
czas dowozu leków- waga kryterium 30%
1.Zamawiający sprawdzi prawdziwość złożonego oświadczenia dotyczącego czasu dostawy na postawie map google ( najszybsza trasa) dodając przy tym jedna godzinę na przygotowanie zamówienia.
2.Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczania zamówionych leków przez firmę kurierska w związku z tym , że kurier nie odpowiada za dostarczony towar.
3.W sytuacji gdy dwie oferty będą miały identyczna wartość ceny brutto i czasu dostawy, decydującym będzie czas dowozu leków w tym odległość ( najszybsza trasa) liczona w kilometrach na podstawie map google.
VII. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.11.2022 r. o godz.10.10 w siedzibie Zamawiającego.
Ocenie będzie podana cena leków 100% z załącznika nr 2
Załącznik nr 2a stanowi orientacyjne zapotrzebowanie na leki refundowane w ciągu I półrocza 2023 r.
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
VIII. Dodatkowe informacje
Wykonawcy zostaną powiadomieni niezwłocznie o wyborze oferty mailowo przez zamawiającego. W zawiadomieniu o wyborze oferty zamawiający poda nazwę ( firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano.
IX. Załączniki
1. Wzór formularza ofertowego
2. formularz cenowy leków 100%- załącznik nr.2
3. formularz ilościowy leków refundowanych- załącznik nr 2a
4. wzór umowy – załącznik nr 3
Dyrektor DPS w Wysocku
mgr inż. Marzena Wawrzaszek